MuhasAbAh Diri KIta


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya."

Thursday, December 19, 2013

Deco-Deco

I da malas nak menulis...cuma nak share je sesuatu dari page ni...Actually beliau adalah seorang PA yang xlah vouge mcm AFINA AULIA ( Playboy itu suami aku) tapi kalu dia bersuara gegak gempita opis nh dibuatnya.

Kehadiran beliau membuatkan opis kami berubah wajah. Dari ala-ala org2 tua truih jadi ala2 hapening muda remaja....banyak da buat pembaharua suasana kat opis ni...

Benda besaq yang dia buat adalah deco di pantry...superb truih kot pantry kami...ala2 dapoq kat umah banglo kot!!!!!aura makan semakin bertambah ohkey ddk pantry baru....aku nak cite banyak xperlu sbb uolls semua leh baca kat sini sbb gambaq2 tu i yang tangkap.so klu i buat entry pasai ni pon gambaq sama je...so i kongsi je la...


Moh ramai- ramai ushar Plastic Surgery (UPPg)

1 comment:

  1. Sat g kami p wat plastic surgery jugak la, sebab kami nak cantik macam Fina..
    Tapi lau dah jadi Fina kami tak boley keje kat LGM da la, kena jadi PA tunang kami kat TNB pulak la... hahahaha

    ReplyDelete

MuhasaBah Diri Bersama

"Sekiranya seorang manusia dipanggil sebagai seorang penyapu sampah, dia harus menyapu sama sepertimana Michelangelo melukis atau Beethoven memainkan muziknya, ataupun Shakespeare menulis puisinya. Dia harus menyapu dengan begitu baik sekali sehingga semua yang terdapat di syurga dan dunia akan berhenti dan berkata disinilah tempat tinggal seorang penyapu sampah yang paling hebat, yang telah melakukan kerjanya dengan baik sekali."

"Orang yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi, tidak pernah merasa terancam dengan perkataan atau perbuatan yang remeh dan tidak disengajakan. Sebaliknya mereka akan menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamatnya."

Yang Ni POn MeNarik Jugak UntuK KoRanG BaCa