MuhasAbAh Diri KIta


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya."

Sunday, December 22, 2013

Holiday #KLCC, Kuala Lumpur

Santek x mak jemah!!!!
Hahahahahaha....sangat2 suko lah ahad lepas..Awat????bagi kami yang bukan kaki komik ni suka sbb dpt tengok manusia manusia pelik dengan pakaian-pakaian ala2 kartun dalam komik2...kami xtaw plk yang ada festival komik nih.. Hajat hati nak masuk aquaria KLCC je..pastu tjumpa naruto shiponden berlegar2 kat KLCC..Pastu nmpk plk sailormoon...Pn supik dah rasa sumthing yg best ada kt area KLCC nih....

Ya betul!!! rupanya ada COmic FieSta 2013...Gediks pn supik kot sbb yang meniru watak2 ni sumenya cumil2 (yg gurl la)..sangat besh costume diorang nih..banyak bttoi bajet diorang...

Dekat 2 jam dihabiskan dengan bertangkap gambar ngan mereka. Watak diorang ni xde la kami kenai sangat..Orang kaki komik kenal la..kami asal santek,cumil kami akan kejar diaorang n mintak nk tangkap gambar.....

Jom tgk hasil tangkapan kami (Dri lensa kamera Abang Telap n Kak Supik

    
                      Abg Telap n watak cite yg dia suka..




ha!!!cumil khan...mcm patong..tp xtaw apakah nama watak diorang nih
Bile masuk Pn supik????opkos i khan..

Kotak Femes dalam internet
Cer Teka sapa nih?

5 comments:

  1. Replies
    1. puteri jasmin n red riding hood la mek ti

      Delete
  2. owh....kami tak tau, kami x suka sgt anime...hahha

    ReplyDelete
  3. Bestnyeee..nak pergi tapi tak kesampaian .. :(

    http://popheart-tihaazmi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe..next year bole g...pn supik pon bkn plan pon nk g..hajat nk g aquaria tp terserempak plk yg ni

      Delete

MuhasaBah Diri Bersama

"Sekiranya seorang manusia dipanggil sebagai seorang penyapu sampah, dia harus menyapu sama sepertimana Michelangelo melukis atau Beethoven memainkan muziknya, ataupun Shakespeare menulis puisinya. Dia harus menyapu dengan begitu baik sekali sehingga semua yang terdapat di syurga dan dunia akan berhenti dan berkata disinilah tempat tinggal seorang penyapu sampah yang paling hebat, yang telah melakukan kerjanya dengan baik sekali."

"Orang yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi, tidak pernah merasa terancam dengan perkataan atau perbuatan yang remeh dan tidak disengajakan. Sebaliknya mereka akan menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamatnya."

Yang Ni POn MeNarik Jugak UntuK KoRanG BaCa