MuhasAbAh Diri KIta


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya."

Sunday, December 15, 2013

CupCake Cumil


cumil khan???skali ngap abeh 3 ketoi...
Deco dia pon ala-ala gegurl gitu
MINI CUPCAKE...memang mini cupcake tersebut...teruja kami tengok. Kalu kami makan sekali ngap je 3 cupcake taw!!!!!! Tapi seriously sangat cute n sesuai dibuat hadiah mesra-mesra kat orang. Kami xberapa kompon kedai ni ada branch kat mana ag..yang kami beli ni kat GIANT Hypermarket Kota Damansara.
Ni nama kedai dia..




Kek ni sebiji RM 1.20 tapi beli 12 RM 10.00..design dia very da kiut miut ... kedai dia pon santek macam kami lalallalalalalla.... Moh kite tengok







Bagi MEK TI Santek mmg heaven la jumpe kedai ni.. Mana xnya, pink abeh kedai ni..Actually salah satu cara dia mentarik perhatian pelanggan...Pink2 ni akan automatik menarik pandangan gegurl2 kecik dewasa mahupun yg tua utk datang tengok...Kami yang xsuke pink pon tertarik kot!!!

sempat pose2 sblom meeting
ni tempat lepak2 dia..very da pink uolls
kotak pon santek..sila layari laman web untuk keterangan lanjut







1 comment:

MuhasaBah Diri Bersama

"Sekiranya seorang manusia dipanggil sebagai seorang penyapu sampah, dia harus menyapu sama sepertimana Michelangelo melukis atau Beethoven memainkan muziknya, ataupun Shakespeare menulis puisinya. Dia harus menyapu dengan begitu baik sekali sehingga semua yang terdapat di syurga dan dunia akan berhenti dan berkata disinilah tempat tinggal seorang penyapu sampah yang paling hebat, yang telah melakukan kerjanya dengan baik sekali."

"Orang yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi, tidak pernah merasa terancam dengan perkataan atau perbuatan yang remeh dan tidak disengajakan. Sebaliknya mereka akan menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamatnya."

Yang Ni POn MeNarik Jugak UntuK KoRanG BaCa