MuhasAbAh Diri KIta


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya."

Monday, November 11, 2013

Project Presentation

November!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ini la bulan yang xbest skali..walaupun hanya 2 hari kejadian ini akan berlaku, ia mengganggu kehidupan cheq selama setahun ohkey...

As researcher we should have at least one project. Projek itu la yang akan dibentang setiap november kepada panel-panel ( setiap kali itulah cheq rs mcm nk pukul je panel2 nih) dan soalan demi soalan akan ditanya oleh panel untuk menambahkan pemahaman beliau...

Bagi cheq yang sangat superb english ni....QnA la paling dinantikan sebab secara fluentnya cheq akan menjawab soalan panel tanpa rasa ketaq dan berpeluh ( mohon tukarkan ayat ini kepada ayat lawan)

So, ari kejadian tersebut adalah esok dan kami adalah presenter pertama ohkey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wish me luck!!!!

Babai


No comments:

Post a Comment

MuhasaBah Diri Bersama

"Sekiranya seorang manusia dipanggil sebagai seorang penyapu sampah, dia harus menyapu sama sepertimana Michelangelo melukis atau Beethoven memainkan muziknya, ataupun Shakespeare menulis puisinya. Dia harus menyapu dengan begitu baik sekali sehingga semua yang terdapat di syurga dan dunia akan berhenti dan berkata disinilah tempat tinggal seorang penyapu sampah yang paling hebat, yang telah melakukan kerjanya dengan baik sekali."

"Orang yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi, tidak pernah merasa terancam dengan perkataan atau perbuatan yang remeh dan tidak disengajakan. Sebaliknya mereka akan menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamatnya."

Yang Ni POn MeNarik Jugak UntuK KoRanG BaCa