MuhasAbAh Diri KIta


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya."

Thursday, January 24, 2013

SARAWAK Wit LOVE

Ohkey,

I post pasai Sarawak ni sebab ape??? Disebabkan i da nak kawen opkos kalian semua merasakan yang i akan berhuneymoon ke sana!!!!!!!yes!!!!!!!!kalian salah....

Chenta Cik Supik dan En Telap teruji sekali ag...( yg sebenarnya yang teruji hanya i sorang je)

Abg Telap akan ke Sarawak!!!!!!!!!!WHAT???!!!! jeng jeng jeng....so???apakah reaksi cik supik????kalian dapat agak...tentu skali cik supik melonjak keriangan bertepuk2 tangan smbil berlari anak mengelilingi dapur umah..............

Oh no!!!!!!!!!!skali ag cik supik tergamam..da xleh berlakon senyum2 dah...i xterbayang kehidupan i selepas ini..ape tindakan i????ape yg i perlu buat????oh, setakat johor tiket bas berape la sng kan ( agak bongkak ketika ini) Tapi kali ini SARAWAK!!!!!kapal tebang
kot...WAAAAAAWWWWAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Di saat cik supik terlalu sedih dan ilang punca sekejap dengan apa yg berlaku insan-insan ini sangat membantu....Thanks a lot mak abah along abang faiz (my family) mak miss( bakal mak mentua) ajida (kwn baik) dan semestinya ENSEK ABG TELAP yang byk bagi nasihat...Thanks sangat2.

Insyallah..ini rezeki untuk kami...Insyallah ada hikmah disebalik apa yang berlaku. Cik supik kena tabah dan berfikir dengan matang. Tiada masalah yang xboleh diselesaikan..


"US'


Anyway, ALL DA BEST ENSEK TELAP. i sentiasa disisi u...memberi sokongan utk u <3 <3


No comments:

Post a Comment

MuhasaBah Diri Bersama

"Sekiranya seorang manusia dipanggil sebagai seorang penyapu sampah, dia harus menyapu sama sepertimana Michelangelo melukis atau Beethoven memainkan muziknya, ataupun Shakespeare menulis puisinya. Dia harus menyapu dengan begitu baik sekali sehingga semua yang terdapat di syurga dan dunia akan berhenti dan berkata disinilah tempat tinggal seorang penyapu sampah yang paling hebat, yang telah melakukan kerjanya dengan baik sekali."

"Orang yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi, tidak pernah merasa terancam dengan perkataan atau perbuatan yang remeh dan tidak disengajakan. Sebaliknya mereka akan menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamatnya."

Yang Ni POn MeNarik Jugak UntuK KoRanG BaCa