MuhasAbAh Diri KIta


"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya."

Tuesday, July 23, 2013

ALHAMDULILLAH

Opssss....Tajuk tu macam ada sesuatu...

TYPICAL ORG MELAYU akan cakap  di sebalik "alhamdulillah"

1- Da kawen kan mestila da ngandung
2- Mengandung!!!!!!
3- Berbadan duo
4- Seperti 3 di atas

Ya!!!!!!!!!!!!!!anda si TYPICAL Melayu salah........

Ini kerana bulan 7 ni penuh dengan duitan...Bak kata bapak cheq anak mata duitan hohohohohohoho....
Alhamdulillah bulan 7 semua kakitangan kerajaan mendapat 1 tangga gaji kenaikan...dan yang lebih heaven cheq pny increament setiap tahun adalah pada bulan 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALHAMDULILLAH

Maka bermewah la sedikit untuk raya ni...tp xde la mewah sangat....just beli ape yang dihajat sejak dulu dan nak belanja MR TELAP makan ( walaupun nanti cheq yang makan banyak)

TERIMA KASIH ALLAH ATAS SEMUA INI....



No comments:

Post a Comment

MuhasaBah Diri Bersama

"Sekiranya seorang manusia dipanggil sebagai seorang penyapu sampah, dia harus menyapu sama sepertimana Michelangelo melukis atau Beethoven memainkan muziknya, ataupun Shakespeare menulis puisinya. Dia harus menyapu dengan begitu baik sekali sehingga semua yang terdapat di syurga dan dunia akan berhenti dan berkata disinilah tempat tinggal seorang penyapu sampah yang paling hebat, yang telah melakukan kerjanya dengan baik sekali."

"Orang yang cekal dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi, tidak pernah merasa terancam dengan perkataan atau perbuatan yang remeh dan tidak disengajakan. Sebaliknya mereka akan menumpukan perhatian ke arah mencapai matlamatnya."

Yang Ni POn MeNarik Jugak UntuK KoRanG BaCa